INSTAGRAM // BLOGGPAUS // PÅ RESANDE FOT I EUROPA.

 
Tidsinställt inlägg:
 
- Här och nu säger jag det för första gången. BLOGGPAUS.
Jag tågluffar i Europa med min kompis Oliver, för er som missat det och har varit borta i över en vecka. Vi sak vara iväg i sammanlagt tre veckor. Vilket betyder att i nästan två veckor kommer jag ha bloggpaus. Om jag inte lånar någons dator eller hänger på internetcafén.
 
PHOTOS: From my Instagram "Paparazzibecka".
Träning, after beach, egobilder, after work, krogsöndag, polen, vänner, mina fötter och liknande. Ja, ni ser ju själva.
 
Ha det toppen allesammans så hörs vi om senast två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0