FIRST DAY AT BEACH.

 
- Innan jag springer till bussen vill jag bara dela med mig av trå bilder på mig och Joseph, lånade av Sophie. Detta var min första stranddag på Tylösan detta året. Undra om det blir fler än så.
 
På lördag lämnar jag Sverige ett tag. Nu har jag tagit studenten, nu är jag fri och även fast jag älskar mitt jobb oerhört mycket och lika så mina kollegor så måste jag göra detta. Inte bara för att jag vill utan för att det är nyttigt. Luffa runt i Europa med en kompis, träffa massa spännande människor och leva i nuet. Det ska jag göra de kommande veckorna. 

Nu ska jag till mitt jobb, Punch, sista gången på länge. Ska njuta av varje minut jag kan, äta massa p-mat och dricka kaffe ur sugrör, skratta åt min tramsiga chef och krama om kollegorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0