AWESOME UPCOMING HAPPENINGS.



- Hey folks! Jag ville bara uppdatera er lite om kommande saker.
Fram tills i början av februari kommer det vara som vanligt. Alltså skola, träning, jobb o.s.v.

Men sen händer det grejer!

14e feb -alla hjärtans dag (singel & studentfest)
15e feb Mamma fyller år.
16e åka till Göteborg på spelning med min fina vän Tove.
Sen jobb x2.
19e lämnar jag Halmstad för att flytta upp till Stockholm där jag kommer bo i en månad.
Men vad ska jag göra där i en månad?
Det avslöjar jag när det börjar närma sig!


PEACE.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Gör du idag? =D

2012-01-31 @ 21:06:26
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: SAGA LINNES

Fin bild !

2012-01-31 @ 21:30:42
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0