FLUMMIGT.



- Fan vilken flummig dag. Jag och Chicca är vällvärst idag.
Fnittrar hela tiden och allt och alla, snackar killar och dylikt, dricker kaffe, käkar kexchoklad, skissar och snackar om ikväll. Vem vet, det kanske blir en liten miniutgång.
Med mycket kaffe, fnitter och lite förmycket avslöjande känns detta som en av de bästa torsdagana på ett bra tag. Återstår att se hur den slutar.

Förresten, angående de två nedersta bilderna... Om det är något jag vill göra nu så är det att tatuera underarmen så som de två tjejerna har. Så sjukt snyggt..!
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Tanya

Grymt snygga tjejer!

2012-01-26 @ 20:34:55
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv; Okej! :)

Längtar du till helgen?

Kram

2012-01-26 @ 21:05:03
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Rinki

Åh, skönt att få flumma lite med en vän, det behövs ibland! :) Jag tycker att tatueringarna var supercoola på båda tjejerna, men tror jag gillar den längst ned till höger mest.



Har en grej till dig på min blogg ;)



Puss

2012-01-26 @ 21:37:51
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0