SNACK OM TRAFIKSKOLOR.



- En bild från när jag och S-K hade frukostfika och myskväll. Igår blev det en timme på gymmet och sedan hem för inte magträning samt kolla Guldbaggegalan med S-K.


Sitter och jämför olika trafikskolor här i Halmstad. Det är så svårt att bestämma sig.. Vet vart jag ska ta handledarkursen med vart jag ska ta själva körkortet är svårt. Har kommit fram till två olika från att ha fyra från början. Dock är det två längst ifrån mig till skillnad från de två andra. Men det är väll bättre att ta de som folk rekommenderaroch åka lite längre än att ta de som är nära bara för att man tycker att det är jobbigt att ta sig fram.

Nu ska jag på dagens sista lektion och sen blir det träning.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0