TODAY, LAST NIGHT AND SOME GREAT MUSIC.



- Heya folks! Lyssnar på youtube där en bekand sjunger massa låtar från några av mina favoritband, The Strokes, Beirut & Arctic Monkeys. Helt sjukt vad grym han är på att sjunga och spela gitarr. Lyssna på låtarna här.

Har käkat, sovit ut, och dricker kaffe och snackar bullshit med mamma.
Idag var det en bra kväll på Corner. Helt sjukt vad mycket folk det var för att vara en fredag. Kan det bero på att vi renoverat och fått in nya barmöbler? Hur som, grymt var det och jag hoppas det blir minst lika mycket ikväll.

PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0