ON THE INSIDE.



- Tänker på allt och ingenting. Jag kan ligga i sängen i timmar och bara drömma mig bort. Dagdrömmer på natten. Jag har en del av det många önskar att de också hade men det finns större drömmar för mig. Jag är i ett bra stadie enligt de flesta men det är inte det jag vill uppnå. I sådana fall skulle mitt liv vara slut nu. Jag strävar efter mer men önskar samtidigt att jag kunde hoppa över saker och ting nu som jag först måste gå igenom.
Man behöver mer mod, energi, impulsivitet, vilja och press för det. Jag biter mig ofta i läppen när jag anstränger mig eller när jag försöker hålla tillbaka.
Det finns så många inspirationskällor här i världen med vi ser oftast bara det ytliga. Det som just nu glänser som fan men som slocknar snabbare än vi tror. Om vi lyckas med en lite den av det som skulle kunna vara en bra början på något häftigt så vill vi inte visa och erkänna att vi inte alltid lyckas gå igenom det till hundra procent.
Snälla, låt mig bara klara detta, överleva för att sedan lämna resten bakom mig och gå dit jag länge velat och alltid drömt om.

Lyssna på lite mer pepp? Then do it HERE.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Okej!

Hur är det med dig idag?

kram

2012-01-18 @ 21:31:39
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0