FRIDAY // COFFEE // MUSIC.



- Igår hade jag en av de bästa torsdagarna på länge. Bilder från igårkväll då jag och fyra vänner hade en impulsiv, hektisk men lyckad kväll kommer senare.

Har fått lite inspiration och idéer till min kommande novell som kommer tryckas i POPKORN tidningen och ska fortsätta letandet efter ännu mera inspiration!
Kaffe, musik och levande ljus är mitt sällskap.

Some nice songs for today:
A Certain Romance
A Dream For The Weaker
A Drope In The Ocean
A Horse Is Not A Home
A Man From Argentina

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Ha en underbar helg:)

2012-01-27 @ 17:40:19
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Rinki

Sv. Ja, Adam Brody är så himla härlig! Han är snygg också, gillar nog honom mer än muskelpaketet Ryan. Summer är ju snygg som fan också <3.



Såg du länken till dig ;)



Kram

2012-01-27 @ 21:04:42
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0