BYE BYE MY HAIR.



- Idag gjorde jag det. Skulle klippa det enda som var slitet men har klagat så mycket på mitt hår för att det är så tjockt och långt när jag har det nedsläppt så idag klippte jag av en del. Nikolina gjorde ett bra jobb då hon klippte 7-8cm och klippte även upp hela håret. Ska bli spännande att se hur det ser ut efter att jag tvättat det med. Återstår att se imorgon.

Har inte haft så här kort hår på flera år. Innan hade jag exakt en halv meter långt hår, 50 hela centimeter var det. Det är ju sjukt. Men nu är det av. Så sjukt skönt och jag trivs verkligen i det.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Nja jag har fixat med bilen. :)

Så nu är jag helt slut i ryggen. Men jag ska vila nu, och hoppas att de blir bätter! Hur är det? :)

2012-01-11 @ 21:20:16
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: alice

det var lätt mer än 8 cm! men det blev verkligen asfint :)

2012-01-12 @ 21:14:49
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0