MY VALENTINES DAY.



- Eftersom jag inte är ett fan av Valentines Day så drev jag lite på fotolektionen genom att lyssna på ''forever-alone'' -musik, men blev faktiskt bjuden på lite praliner från en tjej i klassen. Så snällt att ta med det.

Därefter tog jag det lugnt hemma, kollade lite träningstips, åt chokladhjärtan från mamma och äppelkaka. Sedan bar det av till gymmet för att kämpa på i ca 40min men många andra singlar (förvånansvärt många på gymmet idag).
Efter det blev det en timmes BodyBalance som avslutades med att jag fick en ros av min tränare och gav en bit äppelkaka med små hjärtan till Bader, en kompis som kämpar på väldigt ofta på gymmet.
Kvällen avslutades med promenad hem i snön, kolla Top Model Sverige och äta. Nu blir det dusch.

Tuesday Music:
Alone
Alors On Danse - 90's remix
Alpha Dog
Alright
Always Gold

Kommentarer
Postat av: Emmababy

sv; hih ja, hade du en bra dag igår? :D kram

2012-02-15 @ 08:12:19
URL: http://emmababy.se
Postat av: Dragana

Hängde alla singlar på gymmet? :P

2012-02-16 @ 10:16:20
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0