ANALYSERA // LADDA UPP // ÖPPET HUS @HH.



- Det är torsdag idag och jag laddar upp med kaffe och MTV.
Sitter och analyserar Bruno Mars musikvideos lite för mig själv. Lyssnar knappt på hans musik men fan vad bra hans videos är. Speciellt den senaste.
Inte massa lyx och orealistiska scener utan mer realistiskt och gamla fina hus med gamla charmiga möbler. Lite halvt trashigt, så sjukt fin video.
Snart ska jag och Chicca till Högskolan på öppet hus och kolla läget där.
Blir väll mest att man kollar på högskoleeleverna där, hah.

PEACE.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Händer idag?

2012-02-02 @ 11:20:06
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Vill du börja plugga?

2012-02-02 @ 11:46:38
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0