VOLUNTEER TRAINING AND PLANS FOR TONIGHT.

Ph: Haha, jag älskar den sista bilden. Precis när vi skulle ta bild så såg vi några fladdermöss flyga förbi. Så jävla bra bild.
 
Tisdag 15:38
 
- Cyklat till och från stan i hettan, tränat Zuu en timme, duschat, lagat mat, ätit lunch på balkongen. Jag vill inte att detta som jag kallar vardag ska ta slut. Mamma och Kristoffer, kom hit!
 
Nu ska vi fixa oss lite och därefter ska vi till Lentil As Anything (bilderna ovan) för att gå på Volunteer Induction and Training. Jag har en Bucket List och en av många saker är att vara volontär någon gång. Så snart ska vi gå på en träning inför det. Därefter blir det middag hos Jonny med lite kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0