TRAM TO WORK.

 
Onsdag 10:30
 
- Inatt var det sista gången jag och Daniella trängdes i den lilla sängen + soffan i garaget på ett bra tag. Brenden, våran sharehouse mate är påväg till Sverige för att fira en vit och kall jul för första gången i sitt liv och under den tiden får vi hyra hans rum på översta våningen. Äntligen en riktig säng, garderob, spegel och AC:n kommer bli vår bästa vän.
 
Nu måste jag rusa till mitt tram. Mina bromsar på cykeln är så pass dåliga att jag nästan vart med i en trafikolycka ca fem gånger under 1.5 vecka. ska försöka fixa den på fredag. Så det får bli lite dyrare men med safe att ta sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0