THE DOG & OUR DAY.

Ph: Några dagar sedan i vårt förra hem med grannens hund.
 
Tisdag 23:01
 
- Efter mycket vandring i stan, sushi, vintagejakt, storhandlat mat, Kirtan Meditation, gratis vegetarisk mat, lemon and ginger tea så är jag tillbaka i vårt kära garage.
 
Ja, tro det eller ej med självaste Paparazzibecka bor i ett garage med Daniella i samma hus som vi bodde i under de två första veckorna. Det blir $50 billigare i veckan per pers. Men här nere ska vi bo i två veckor fram tills Brenden på översta våningen åker på semester till Sverige. Då kommer vi få hans rum i över tre veckor. Sedan drar vi ner till garaget igen.
 
Det låter galet och det är det nog också med vi var smarta. Jag menar, vi hänger inte mycket hemma. Det är ju jobb, träning, vänner eller andra äventyr som gäller. Vår förra house mate Martin drog tillbaka till Kanada igår och då gjorde vi om hela lyan. Gypsy home nr1. Längtar tills vi fixat lite mer levande ljus och liknande. Då kommer jag fotografera och filma här.
 
Just nu hade jag bara velat måla om, köpa en matta, lite ljusslingor, hänga mammas tavla ovanför sängen och köpa mer bambuväggar. då hade det vart perfekt. Eller vänta, en bredare säng med! Annars är det toppen.
Hade vi bott här längre hade jag börjat renovera och fixa hela rummet här. Vi sover tre meter från tvättmaskinen med, så smuttsiga kläder behöver vi aldrig oroa oss över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0