SWEDISH / AUSSIE X-MAS.

 
Tisdag 22:50
 
- Hej igen. Sorry för tystnaden på bloggen, folk började undra. Men vi har inte haft tillgång till datorn på ett tag då vi vart i Torquay i tre dagar hos några vänner till mig och min familj för att komma ut i naturen och se kängurus, christmas dinner, mysa med massa stora hundar, sova i ett gym, ta vårat första aussie dopp i havet på julmorgonen, äta massvis med god mat och hänga med skönt folk. Kan det bli bättre? Nej!
 
Idag kom vi hem från Torquay och drog direkt till ett fint område i Melbourne som kallar Ivanhoe där vi firade australiensk jul med några bekanta till oss och deras släkt som var gigantisk. Massvis med barn, hundar, mat, sötsaker och mys där med.
Hoppas ni haft en fin jul där hemma.
 GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0