OUR SUNDAY.

 
Söndag 13:43
 
- Då var det söndag igen. Frukosten har landat perfekt i magen efter min 8h sömn. Och ja, jag gick och la mig oerhört sent igår. Var klar på jobbet runt 02, fick skjuts hem från en tjej som jobbar på stället bredvid och var hemma runt 03. Daniella var fortfarande vaken så vi började prata jobb och om hur vår dag varit då vi inte vart tillsammans så mycket.

Sedan började vi göra massa uträkningar och försöka räkna ut hur vår ekonomi kommer se ut nästa vecka samt arbetstimmar.
Så vi däckade kl 04:30 och vaknade 8h senare. Nu ska vi kolla cyklar, äta asiatisk mat på ett ställe där vi har ett V.I.P kort som vi fick från en tjej som hade laddat med med lite pengar men har nu lämnat Australien. Win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0