NEJ TACK TILL SÄLJARE.

Ph: Lentil as Anything i St Kilda. Donation restaurant!
 
Lördag 16:18
 
- Jag fick jobbet. Men under trainingen imorsen kl 10:30 satt jag där och kände att jag bara ville bort.
Att knacka dörr och försöka få folk att skänka pengar till skadade barn och kämpa i över 9h i 5-6 dagar i veckan för att klara av att komma upp en level är inte värt. Det var ett pyramidjobb vilket jag alltid vart emot. Så nej, jag tänker inte ta det jobbet.
 
Drog och gymmade ett tag på mitt andra hem, köpte lunch påväg hem och hämtade ut min mobil som äntligen är upplåst från 3. Nu ska jag bara fixa ett simkort sen kan jag äntligen ha regelbunden kontakt med alla här nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0