mybody.

PH: Two month old photos.
 
Fredag 14:01
 
- Oj vilken start på min fredag.
Igår tog vi en varsin Watermelon Martini på Bimbos med några grabbar, promenerade på de mörka gatorna, tog en after work wihskey hemma och snackade.
 
Men idag blev det andra bullar. Vaknade kl 09, hoppade in i träningskläderna, kl 10:45 vad jag och Benjamin på gymmet och jag fick träna gratis med en personlig tränare idag. Vi körde ben och rumpa vilket jag gjorde igår med på min rast under jobbet. Gissa om jag var död?
Efter det blev det boxning med Benjamin och 2h senare var det dags att cykla hem i min 26 grader.
Allt som allt har jag cyklat 1.2mil och tränat 2h både styrka på gymmet och boxning. GOOD WORK BECKS!
 
Nu hade jag tänkt dammsuga och sedan hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0