LENTIL AS ANYTING.

 
Söndag 21:40
 
- Ännu en dag full av mat. Jag och Daniella börjar bli riktigt ekonomiska nu.
Efter att två lagon bakis zigenare vaknade upp i kära Collingwood var det dags för Victoria Market. Där köpte vi på oss en massa råvaror och lite fisk.
 
Kvällsmaten åt vi på Lentil As Anything (bild ovan) igen. En donationsrestaurang med väldigt fin historia till hur det startade. Där får du äta så mycket du vill av den vegetariska/afrikanska/indiska maten, lite fika, dryck och därefter lägger du in så mycket pengar du vill/har råd med och önskar dig något.
Ett ställe där mest backpackers, konstnärer, hippies, uteliggare, musiker, studenter och folk med lite mindre pengar hänger. Perfekt för oss.
Vi har nog vart där 4-5ggr redan och imorgon ska vi äta frukost där för första gången. Ska bli spännande att se vad de då bjuder på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0