JUMPING AROUND WITH JOY.

 
Tisdag 17:50
 
- Okej Rebecka, lugna dig nu... Jag är i extas för tillfället.
Efter Coffee Crawl och min första shopping med Daniella och Jonny i Fitzroy, blev det sedan middag hemma. Sen dess har vi mest njutit i sommarsolen, hoppat runt och dansat på gatan (finns på video) och tramsat.
 
Plötsligt så ser jag att jag fått ett mail från mitt träningscenter som är en av de största i Australien. De vill att jag ska komma på en arbetsintervju ang Pool & Changerooms job som de har. Jag blev helt galen och hoppade runt mer än jag gjort under hela eftermiddagen. Nu måste jag lugna mig.
 
Innan min rock Climbing kurs ska jag snacka med en av cheferna på gymmet och så får vi se vad som händer här näst.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

snyggt!

Svar: sv: thanks!
Paparazzibecka

2012-12-11 @ 14:05:05
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0