ICE CREAM AND SATURDAY NIGHT.

PH: One of my favourite ice creams i've ever eaten!
 
Söndag 01:06
 
- Hej världen. Idag skålade jag och Daniella för vårat zigenareliv i sällskap med Callum. Jag lyckades jobba i två timmar, sedan var jag tvungen att ''nock off'' som Daniella och två andra jobbarkompisar också gjorde. Det var inget att göra på jobbet vilket är dåligt både för våran och Ombras ekonomi... Illa illa.
 
Istället drog vi på en gratis live-spelning, fick en varsin shot från bartendern på Mr Wow's Emporium och hängde på utegården inne på The Fox Hotel och sedan blev det nattmackor och lite snack med Benjamin. Snart blir det läggdags för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0