DON'T TAKE TOO LONG TO WAKE UP 'CAUSE EVERYONE ELSE IS GROWING UP.

 
Onsdag 23:43
 
- 5h och 15min jobb. Rena skämtet... Men bättre det än inget alls.
Idag blev det matlagning, städning i köket och därefter simning. Jag vet inte vad det är med mig men jag får för mig att städa hela tiden. Längtar redan till fredag då jag är ledig från jobbet och ska dammsuga på förmiddagen. Konstig tjej.
 
The kitchen chef Harri packade som vanligt ner två goda baguetter och en vegetarisk panini till mig efter jobbet. Det blev kvällsmaten för mig och Daniella idag och min lunch på fredag. Gratis är gott!
Ska tvätta mig, hoppa ner i sängen och kolla New Girl med Daniella snart. Sen sova.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Herregud vilken bra blogg. Dig kommer jag att följa!

Svar: Sv: tusen tack tjejen! Kul att höra. :)
Paparazzibecka

2012-12-07 @ 12:15:14
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0