TACK FALKENBERG // SÖNDAGSMYS.

 
- Efter ett dygn i Falkenberg blev det myskväll hela söndagen ut.
Drack whiskey och hängde hemma hos Robin, Filip & co i den lilla staden samtidigt som det åskade och regnade. Kommer troligen få besök från en av grabbarna i december nere i Australien!
När det slutade så drog jag till Bratt för att möta upp killarna från bandet Damn Delicious och träffade även på lite bekanta man inte sätt på länge.
 
Runt halv tre var jag trött nog att gäspa varje fem minuter så vi tog taxin hem till Samuel och sov.
Idag vaknade vi runt halv 12  och käkade en sen frukost.
 
Efter att ha tagit tåget hem blev det myskläder, ansiktsmask, mat och nu te och en bra film.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder! Älskar smyckena :)

Svar: Tusen tack! :)
Paparazzibecka

2012-08-28 @ 13:15:53
URL: http://www.saraeleonores.blogg.se
Postat av: Jeanette - En mammas vardag

Härliga bilder.

Kul att du titta in hos mig. Du har en fin blogg, så hit kikar jag in igen vettu:)

Svar: sv: härligt!Kram :)
Paparazzibecka

2012-08-28 @ 13:16:06
URL: http://jiaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0