PLANS BEFORE I LEAVE SWEDEN.

 
- Solen skiner fortfarande och jag har precis hoppat in i mina träningskläder.
Spenderade förmiddagen på balkongen med datorn. Satt nämligen och letade lägenhet i Australien samtidigt som jag lyssnade på min nya kärlek, Matt Corby. Perfektion på den där unga australiensaren, minst sagt!
 
Sitter och försöker planera lite saker i mitt huvud som jag ska hinna med innan jag lämnar Sverige.
Träffa syskonen, en trip till Göteborg, Köpenhamn och Stockholm vill jag hinna med. Ska se Jousha Radin om mindre än en månad i Göteborg o.s.v.
 
Men nu ska jag dra och svettas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0