ONE STEP CLOSER TO MOVING FROM SWE / ADVENTURE.

 
- Ett steg närmare min dröm/resa/äventyr/flytt. Nu har jag och Daniella ansökt om vårat visum. Imon 24h får vi reda på hur det gick och imon två veckor hoppas vi få våra visum. & det bästa, jag är ett steg närmare allt detta på bilderna!
 
Är i stan på en reunionfika med några tjejer från mig gymnasieklass. Många flyttar för att plugga, jobba eller bara fly. Så då får man passa på att ta vara på de dagarna som är kvar.
Helia, Ariana, Sara och Cristina, denna kvällen är vår tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0