musicworkbartenderphotoandstuff.

 
 
- Några bilder från jobbet. Igår var jag och hälsade på mina workmates på Punch och som jag har saknat de. Några hade slutat säsonga och dragit hem, andra var bakis och sig själva. Precis som det brukar vara. Fick lite Fish & Chips när jag kom dit och massa kramar.
Åh förresten, bilden längst ner till höger är ingen mindre än... min chef. Gillar att denna bilden är inramad på jobbet, haha.
 
Sedan bar det av in till stan igen för att provjobba på en restaurang. Fick jobbet efter två timmar. Men har inte gett mitt besked än. Får se hur jag gör. Ska reda ut en del av mitt liv idag och imorgon.
 
Music:
Bleed Bleed Bleed
Bleeding
Bli Aldrig Som Oss, Bli Värre!
Blind Willie McTell
Blinding Light Of Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0