IT'S GETTING REAL!

 
- Det är helt sjukt vad mycket saker som händer nu. Snart är min kalender full!
Igår när jag hade en till reunionfika med mina favorittjejer (en saknad) från gymnasieklassen var det en ganska sorglig stämning även fast vi hade det lika trevligt som vanligt. Vi snackade framtid och alla flyttar, jobbar eller börjar plugga. Det känns så konstigt att bli "vuxen" nu men ändå spännande.
 
Plötsligt ringde Daniella mig och tjöt i telefonen: "BECKA! JAG HAR KÖPT FLYGBILJETTERNA NUUU!!! DET ÄR PÅ RIKTIGT NU" ALBK#"¤%NLFKSALE43%&¤#SMKV"
Ungeför så lät det. Och jag kan knappt förstå de fortfarande.
 
Mina damer och herrar, om exakt tio veckor lämnar vi våra syskon, familjer, vänner och hem för att flytta hemifrån och dra till andra sida jorden. Visum har vi i ett år och därefter fortsätter vår resa en kort period till.
 
Har ni frågor om hur att gå tillväga så är det bara att kommentera så svarar jag gärna eller kontakta mig via min facebook eller e-mail: [email protected] (ja, jag vet att den ser konstig ut men har inte orkat ändra sen jag fick tillbaka mitt efternamn.
 
Jag kommer även lägga till en kategori som heter "Australia" där det blir bilder/inlägg ang. & från Australien.
Ha det toppen så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0