INSTAEUROPE.

 
 
- Slänger upp lite bilder från min instagram som jag tog under min lilla Europaresa.
Igår blev det telefonsnack på natten ute på balkongen med Daniella. Vi är så höga på livet att vi inte vet vad vi ska ta oss till samtidigt som det händer massa skumma saker.
Somnade efter att ha kollat färdigt en surffilm och vaknade upp kl 11 igen.
 
Idag skiner solen och jag mår bra. Men just nu ser jag mest fram till onsdag då jag ska vara hundvakt åt bossens hund i ett dygn. Sen ska jag nog även träffa en vän som precis skaffat hund, så det lär väll bli en liten hundfika, haha.
Men nu tar vi en dag i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0