GOOD MUSIC & A SMILE.

 
- Har köpt mig den finaste almanackan jag någonsin ägt. Dock lite dyr... Men man köper ju bara en vart 18:e månad. Sedan haltade jag runt i regnet på stan och därefter hem och försöka få en större inblick i min framtid. Man får ju börja planera lite mera nu om jag ska hinna lämna landet innan årets slut.
 
Idag har jag gått ett steg mot mitt gamla hälsosamma liv. Inte tillräckligt bra men det är en början. Jag menar, jag var överdrivet onyttig när jag backpackade. För att spara pengar fick man komma på andra saker som var billigare för att bli mätt. Köpte även McDonald's mat en gång, och då var jag nykter. Men nu är jag på rätt spår igen.
 
Delar med mig av lite skön musik sådär lagom till kvällen.
Idag ska jag göra lite Body Balance och meditera innan jag somnar samt unna mig en ansiktsmask.
 
MUSICA:
1517
1901
A Little Faster
Animal
Animal - Mark Ronson Remix
Atlas Hands
Be Good
Black Girls
Bleed

Kommentarer
Postat av: Gustav Åkerblom fotoblogg

Tack för tipset !
Du verkar ha en grymt härlig blogg med många sköna bilder :D
// Gustav Åkerblom fotoblogg

Svar: sv: åh tack själv. Ha en toppen helg killen. :)
Paparazzibecka

2012-08-06 @ 23:48:01
URL: http://nattstad.se/denkillen

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0