BACKPACKING - TRAVEL/VENEDIG #1.

 
19 juli, travel day 6
 
Hejdå Prag, Tjeckien! Nu lämnar jag allt billigt, skolan/hostel och Oliver.
Sa hejdå till honom på förmiddagen och satte mig på Starbucks med tre svenska tatuerade killar från Dalarna. Snackade om resor och tattoos ofc..
 
Efter kl 12:00 kom paret från Kanada till KFC och vi började planera vår kommande resa. Det var en så sjukt stor lättnad att lämna O och få resa själv, eller men andra.
Vi tog första tåget till München kl 17:07 och bytte sedan till ett annat tåg mot Venedig. Att spendera natten i ett litet säte är inte roligt ska ni veta.. En annan sak, värd att nämna är att klara av att duscha och raka benen i en tågdusch på 1x1 kvm. Det rann vatten från taket och svåra vattenknappar.
 
Ja ni, det är en konst att klara av det! Men gud vad skönt det var. Vi delade även kupé med några sköna koreaner.
Nu ska man sova på tåget med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0