BACKPACKING - MADRID #3.

 
31 juli, Madrid dag 18
 
Gud vad skönt att kunna sova ut! Det var länge sedan jag sov mer än 8h i sträck.
Gick upp och gjorde frukost, snackade med några backpackers och sedan drog jag ut i Malasaña igen, givetvis.
Fick inte så mycket tid för fönstershopping och dylikt igår så jag tar igen det nu istället.
 
Fotograferade, njöt av allt snyggt, kisade mot solen, pratade spanglish med främmande spanjorer och bara älskade livet idag.
På kvällen drog jag ut med brasilianerna L&A. Vi drack spansk öl i mörkret och snackade psykologi och kulturkrockar. Sedan drog vi tillbaka till vårat kära hostel och jag somnade snabbt efter den stora ölen.
 
En skön och behaglig dag i varma Madrid. Jag har vant mig vid klimatet och har inte älskat livet så här mycket på länge.
¡Buenas Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0