BACKPACKING - MADRID #2.

 
Madrid:
 
Runt 20-21 var det dags för gratis mat på mitt hostel. Varje dag från måndag till torsdag är det gratis kvällsmat på hostellet i Malasaña. På helgerna är det gratis Sangria och Mojitos. Idag fick jag äran att börja käka den goda pastasalladen och det blev 2-3 portioner, haha. Man får ju passa på när det är gratis!
 
Sedan gick jag ut på de mysiga gatorna igen för att utforska det spännande orådet under kvällstid. Väl tillbaka på "Hostel One Malasaña" träffade jag två systrar från Brasilien i åldrarna 21-24.
Den yngsta hade en tjurring i näsan som hon passade skit bra i och den äldsta hade en liten ring på ena sidan av näsan och en liten "hippiering" som jag kallar det för, på andra sidan näsan samt 12mm töjning som jag fast i båda öronen och ett par piercingar på olika ställen i öronen. Snygga tatueringar och drömhåret med. Fan vilka snygga stilen tjejerna hade.
 
Gick och la mig senare på kvällen efter en dusch och lite häng på internet som är gratis här.
¡Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0