UPDATE // INSPO // TONIGHT.



- Igår drog jag ut en sväng på stan med Tove och Jasmine efter gymmet men Tove mådde inget bra så jag fick springa och hämta en taxi. Sedan drog jag hem till P en stund och chillade.

Idag sprang jag faktiskt runt lunchtid. Dock klarade jag knappt en kilometer innan benhinneinflammationen gick igång och gjorde mig handikappad.
En lång och skön dusch samt Guitar Hero och häng med mamma och hennes BF.
Snart ska jag byta om från hippiekläderna till vanliga. Ikväll är det nämligen trettondagsafton och det betyder partypeople i stan vilket leder till att jag står i baren och jobbar röven av mig. Hoppas vi ses!


Kommentarer
Postat av: JENNY NILSSON

gillar din header!

2012-04-05 @ 20:41:17
URL: http://jennynilssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0