benhinneinflammation//jogging.



- Istället för bodybalance så joggade jag 1.5km. I know, jogga/springa är inte min grej. Men tänkte pröva på något nytt nu när det var så fint väder.
Och tro det eller ej, men klädd som en rymdtjej, så sprang jag ända tills jag inte klarade av min benhinneinflammation. Och ja, jag borde inte springa. Men jag tog det faktiskt lugnare när jag fick ont.
Och ännu ett ja, jag ska till sjukgymnasten snart.
Nu lyssnar jag på musik och klipper en massa till ett skolarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0