ABOUT THE INTERVIEW WITH DN.



- Two from Stockholm.
De andra bilden är från när jag var med i DN. Mins ni när jag tidigare berättade om intervjun på Söder?
Hur som så får DN minuspoäng från mig.

Det var ett litet fel i vad jag sa som ni ser på bilden, sedan stör jag mig på att hon skrev "Jag" i början av varje mening. Ser oerhört oprofessionellt ut. Därefter hittade jag intervjun på internet fast endast som en mening. Då hade jag tydligen åldrats oerhört fort och var 37 år. Bra DN bra..
Har inget med att påpeka. Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0