MY START ON THIS FRIDAY // INSPO.


- Sitter med en brun-svart chihuahua i knät och en Starbucks kopp med kaffe i ena handen. Helt ok början på denna fredagen. Hänger i fotokällaren med tjejerna och hunden ligger och slickar varje centimeter av min hand, haha.
Snart blir det lunch och sedan lite träning på gymmet.
Igår var jag på den svettigaste cirkelträningen på länge. Då testade jag min kondition vilket inte var på topp. Tyngder är inget problem för mig men eftersom jag har benhinneinflammation så kan jag inte springa så mycket.
Får inhandla ett par nyalöparskor känner jag.

Kommentarer
Postat av: Zteffy - back on track!

Hej sötnos!:*

Nu är jag tillbaka från bloggpausen!

Några planer inför valborg? :)

2012-04-27 @ 11:28:46
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0