STREETSTYLE PÅ SÖDER // INTERVJU MED DN.



- Dessa bilderna var tagna på Söder under min sista fredag i Stockholm för den gången.
Tur som jag hade så var det strålande sol och massa folk på gatorna som sprang runt och visade upp sina snygga våroutfits.

Jag, Victor och Rosanna drog ut runt lunchtid för att fotografera lite streetstyle till Modette. I samma stund blev jag och Victor intervjuade av DN angående Stockholms kollektivtrafik och hur den kommer att förändras med åren.

Vi hittade sedan oss själva publicerade i tidningen och jag hittade även mig själv på nätet. Enligt DN's hemsida blev jag plötsligt 27 år gammal... och i papperstidningen halverade de de antalet veckor jag sa att jag var bosatt där uppe. Bra DN, mycket bra...


Kommentarer
Postat av: Malva

Hoppas du får en bra dag! :) ♫

2012-04-12 @ 11:14:06
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

like like! <3 :)like like! <3 :)

2012-04-12 @ 21:53:04
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0