THINKING // SHORTS IN PROGRESS // TONIGHTS PLANS BEFORE WORK.



- Hey folks. Idag har jag vart lite sentimental en stund efter att ha tittat på ett avsnitt av sista O.C. säsongen. Det fick mig att tänka om samtidigt som jag blev lite kluven igen.
Men nu ska jag peppa mig med glad indie-rock musik.

Idag har jag även läst lite i körkortsboken och börjat förvandlingen av ett par tråkiga BikBok shorts till ett par snyggare och unika. They are in progress!

Nu ska jag fixa mig lite och sedan drar jag till P en stund innan jobbet. We're going to order some Chinese food for dinner tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0