TIDIG TRÄNING // INSPO // PLANS.



- Jag har glömt hur skönt det är att träna tidigare är vanligt. Vanligtvis blir det alltid efter kl 18 men idag hade jag mer tid och drog och gymmade en timme runt halv ett. Riktigt skönt nu när man inte behöver stressa lika mycket med dusch, middag, fixa sig och allt det där innan jobbet.

När kaffet i min Beatles-kopp är slut så ska jag börja fixa mig lite smått.
Planen är att hjälpa min brorsa en stund då han säljer majblommor. Ganska nostalgiskt att se honom med de då jag själv mins när jag sålde majblommor för ett X antal år sedan.
Tydligen så har hans lilla flickvän sålt en hel del så nu måste jag peppa honom lite extra så han får in mer, haha.

Nämen, jag han tydligen dricka upp kaffet i skrivande stund.
Ha det fint tillsvidare folks.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

gillar bilderna :)

2012-04-20 @ 20:46:48
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0