MARC O'POLO VIP.


PH: Jag, Ingrid och Amanda på Marc O'polos VIP-kväll.


- Efter att ha kollat på filmen Food Inc borde man bli vegetarian. Men jag åt kyckling tio min efter filmens slut. Men jag kommer helt klart vara mer noggrann med att välja mat efter att ha sett denna filmen. Det är sjukt vad hemskt djur blir behandlade. Visst vet vi om det men vi tänker allt för sällan på det och se bilder och dolda kameror då man ser hur det verkligen går till gör så man får gåshud och blir tårögd.

MUSICA:
Am I Wry? No
Baldessari
Ballad Of Hollis Brown
Banana Pancakes
Bang Band You're Dead

Kommentarer
Postat av: SAGA

Fin bild!

2012-04-18 @ 16:05:14
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0