WHEN I WAS 16.



- Hittade två bilder på mig från skolfotot när jag var 16år.
Jag måste säga, shit, jag har trots allt förändrats mer än vad jag trodde under de senaste två åren. Och att mitt liv skulle se ut såhär och att det jag upplevt, kämpat igenom och lärt mig skulle påverka mig på detta sätt och att, ja det här var livet hade jag ingen aning om när jag satt på den där träpallen i fotosalen och klämde fram ett osäkert leende efter att ha försovit mig samma dag.
- Ja klassen, det började redan då, haha!

Att mitt liv skulle vändas upp och ner två knappt två månader efter att dessa bilderna är tagna hade jag inte heller den blekaste aning. Men ack vad jag lärt mig mycket genom åren, vuxit som person, felat, förlåtit, förträngt på så kort tid.
Man vet aldrig vad som händer imorgon, om en vecka, tre månader, ett år, fem år.
Vi får helt enkelt ta vara på den tid vi har.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

nää va söt!:D

2011-09-26 @ 19:15:58
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

vad fin :)

sv: joo jag vet men har inte ork att rätta till det just nu :) hehe

2011-09-26 @ 22:42:38
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

söt var du iaf!:D

du är ett år äldre än mig på bilden

2011-09-26 @ 23:25:40
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0