ABOUT MY HAIR.



- Tänkte visa skillnaden mellan mina toppar och hårbottnen. Mörkt uppe och ljusare neråt. Sjukt ovant att ha så ljusa toppar och det är det mesta jag ser från håret utan spegel. Det är nästan så att jag känner mig ljusare i hela håret dår jag sällan ser det mörka. Vilka problem jag har, haha. Hur som. Känner att jag vill klippa håret ännu mer då vissa toppar fortfarande är slitna och i höst/vinter är jag sugen på att testa på lite brun/rött hår! Men håller kvar det nuvarande håret till båda visningarna och lite längre fram.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fint hår oavsett vad du gör med det!

2011-09-06 @ 23:16:52
Postat av: hanna ♡

tack så mycket! :D

2011-09-07 @ 06:16:23
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0