KYLAN TAR DÖD PÅ MIG.



- Jag kan redan nu erkänna att jag är trött på kylan. En skinnjacka räcker inte och hemma sitter jag med filt eller poncho om inte både och! Allt oftare sitter jag ihopkuren i fåtöljen eller soffan för att mina tår inte ska frysa till is och min näsa har nog lägre temperatur en självaste kylskåpet.
Men titta, det är september.
Det är vanligt att vädret går upp och ner men inte ska man väll behöva frysa med alla kläder på när man sitter hemma? Hur ska jag överleva ännu en vinter i Sverige tro?

Redan i augusti månad så började jag frysa. Sommaren började tidigare i år och lika så slutade den. Att värma något är en tanke. Men kan en tanke som att jag förhoppningsvis tillbringar den sista hela långa vintern i Sverige för sista gången på ett bra tag, värma en själv som min?

Nej, jag tror inte det. Jag behöver mer än så. Fullspäckade scheman och nya äventyr. And i'm working on it!
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

2DAGAR KVAR PÅ MIN TÄVLING ANMÄL ER!!



Du kan vinna tandbleknings kit + whitening toothpaste.

Perfekt och ge bort , eller behålla till dig själv eller varför inte lotta ut på din blogg? Finns massor utav möjligheter, delta gärna sötnos!

Hoppas att du haft en underbar helg, kram!



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

2011-09-20 @ 15:59:31
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Laura

I think it might have something to do with you spending a month on Kos in 45-50 degrees..don't you think? :) At least, that is how I explain why I find Denmak so cold and grey at the moment...

2011-09-20 @ 16:05:45
URL: http://laurabloggin.blogspot.com/
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

usch ja!

2011-09-20 @ 16:26:02
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0