SOCKER= DYSTER.



- BAM! En dyster bild för att min mage är dyster. Åt två cupcakes efter modelljobbet. Blä, mår illa även när jag skriver det. Min kropp tål verkligen inte så mycket socker. Fan, jag kan inte ens skriva vad det inne håller då jag mår dåligt. Hur som.
Modelljobbet gick bra. Lite kaos med kläder då jag kom på att jag hade en rosa bh, bra Becka... Men det var p.g.a att nästan allt är nerpackat i väskan då jag lämnar landet imorgon.

Nej, nu ska jag förberedda lite tills imorgon.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart jag kikar in! Riktigt fin blogg :D

2011-09-30 @ 06:41:55
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0