PART OF MY ROOM, A PART OF MY LIFE.



- Tänkte göra något nytt här i bloggen och drog fram kamera för att ta några få snabba bilder på mitt rum.
Det är inte stort men det är det näst största i vår älskade lägenhet. Ibland res man inte allt man har. Det är oftast när man mister något eller någon som man verkligen inser att man inte tagit vara på det fullt ut eller uppskattat det fullt ut om ens i huvudtaget.

Ibland måste man mista något för att förstå och se saker och ting från ett annat perspektiv. Men det blir lätt att det ''går över'' med tiden och sen är det som bortglömt. Och att små saker som kanske inte är så hållbara eller lyxiga faktiskt kan göra stor skillnad om de försvinner. Speciellt om det sitter minnen i de.

Vi måste mista saker och ting, vi måste fela, vi måste lyssna, vi måste tala, tänka, förstöra och förlåta för att kunna se det positiva och negativa i våra liv. Vi måste lära oss hantera brister samtidigt som vi ska njuta av alla bra. Vi måste acceptera verkligheten och öppna ögonen.

Bara dessa bilder gör en liten del för mig. Speciellt den sista. Det är inte riktigt ord som jag kan uttala men de bara finns där.
Vi måste lära oss att se verkligheten så vi inte går miste om för mycket. Trots allt så lever vi bara en gång.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: beccis

godnatt, hoppas du haft en bra dag och kan sova gott inatt :)

2011-09-28 @ 23:39:27
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0