MAMMAS UTSTÄLLNING & KVÄLLEN I K10.


PH: Lite bilder från när klassen och tjeckerna kollade på mammas utställning. Även ett par från en rolig impulskväll nere i K10 med de partyglada tjeckerna.

- Ikväll blir det en liten utgång med några tjejer från klassen och några av de tjecker som kommit hit på besök. Sen får man hålla tummarna för att gänget ska hinna förbi mig på jobbet med vilket lär bli svårt. En sak är säker. Jag ska jobba så mycket jag kan. Pallar inte med att sitta i denna lilla stad som ni redan vet så jag ska jobba så mycket jag kan, bita ihop vid jobbiga tillfällen, försöka tänka possitivt och hoppas på att tiden går snabbt!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

2011-09-23 @ 18:54:16
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

tack detsamma sötis!:D

2011-09-23 @ 19:16:02
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0