igetdistracted.



- Nu har jag tränat och köpt ett par nya jeans! Handlar aldrig något på Gina Tricot eftersom jag inte gillar deras kläder så mycket och så ser man alla unga tjejer gå runt i samma gina kläder och det gör att jag backar ur från affären ännu mer. Men nu var det så att en tipsade om ett par sköna jeans och de var på Gina. Så jag gick faktiskt dit och köpte de. 499kr för ett par jeans som inte ens är ett märke är lite att ta i. 400kr max för ett par slit&släng jeans. Men men, alla jeansen blir mindre och mindre på mig så får hoppas att dessa kommer sitta bra på mig lite längre!

Nu blir det käk och skriva lite grejer till skolan.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

japp :D

2011-09-01 @ 21:43:19
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: juliaa

så lite så :)

2011-09-02 @ 08:58:07
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0