BYE SWEDEN.



- Yeah! Snart drar vi. Nästan hela min fotoklass + Joy & de två skönaste lärarna från skolan hoppar snart på tåget här i Halmstad och fortsätter ner mot Malmö. Sen tar vi en så kallad ''båt-tåg'' vid Trelleborg till Sasnitz, därefter blir det Berlin och sedan Kútna Hora. Vi kommer vara i Kútna Hora (jag vet, sjukt namn) två nätter på hotell och efter det drar vi en timme bort från staden då vi hamnar i Prag! Slutstation.

Det blir många timmar, tåg och stop. Men spännande och kul ska det bli.
Så fort jag får internet så uppdaterar jag igen.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skön bild

2011-09-30 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0