A DRUNK GUY IN THE BAR.


PH: A gif-pic of my brother.

- Men tja! Natten bakom baren vart kul och som vanligt kommer det massa konstiga människor som man träffar på och lär sig hantera olika vid många olika situationer.
T.ex igår vart den en kille som köpte shots två gånger från mig och ena gången fick jag välja en av mina favoriter till honom. Självklart tar jag fram Mintu flaskan och häller upp två shots. Lite senare kommer han igen och köper två andra shots.

Det dröjde inte lång tid tills jag upptäckte honom igen. Men denna gången är det inte på andra sidan baren utan i självaste baren där vi jobbar. Jag sa lugnt åt honom att han inte får vara här.
Upptäckte att han var sjukt full och försökte visa honom vägen ut från baren men han ville inte och istället tog han tag i mig och höll fast mig/ett klumpigt försök till troligtvis en kram och ville inte släppa taget.
Jag som har kort stubin fick snabbt fart p armarna och humöret ändrade sig snabbt då det slutade med att jag skrek på honom och knuffade en aning våldsamt ut honom med ilskan på topp.

Men kvällen slutade bra iallafall. Nu blir det fika med brorsan.
Vet dock inte om jag ska välja en stor bit kladdkaka eller Ben&Jerry glass. We will see!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad jobbigt med såna som håller på så. :P söt bror du har!!!

2011-09-04 @ 19:12:51

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0