JAG IFRÅGASÄTTER ALLT.



- En negativ egenskap jag har är att jag har svårt att bestämma mig. Det är så sjukt svårt för mig att bestämma om jag ska ta den första eller andra, berätta eller inte, ta första steget eller vänta, gå eller vänta, och i detta fall: Sova ut eller vakna tidigt för att kunna köpa biljetter till den första studentfesten.

I vanliga fall börjar jag kl 09.30 på måndagar men imorgon säljer de biljetterna mellan 07.50-08.05! Vilket blir jobbigt för mig. Oj, vilka problem..! Det är ingenting om sånt händer då och då men jag ifrågasätter allt och alla. Iallafall när jag är på hemmaplan. Det vill säga Halmstad/Sverige. Kolla, jag kunde inte ens bestämma mig om jag menar Halmstad eller hela Sverige. Suck...

Får fortsätta grubbla på det medan jag och mamma kollar på film men en kopp te i handen.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Dennis Olivendahl

Haha, jag har samma problem. Kan inte bestämma mig för vilka äpplen jag ska välja på ica, kind of!

Hey, Halmstad. Det är nästan mina hemtrakter ju!

2011-09-26 @ 12:36:40
URL: http://dennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0